28 mei 2020


Mijn eerste post op mijn nieuwe blog
(en ik hoop dat er nog velen zullen volgen)

Mannenkaart
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de DDBD mal 470.713.605
Omdat ik vaak hoor dat een mannenkaart zo moeilijk is wil ik deze als eerste laten zien
Hij is gemaakt van zachtgroen cardstock met daarop
twee verschillende scrappapiertjes,
eentje voor het "jasje" en de andere voor het "overhemd"

De sluiting heb ik gemaakt met 2 knoopjes en daar omheen een twine-koordje



De binnenkant heb ik simpel gehouden
Vaak is een leuke tekst al voldoende

 
Graag tot een volgende keer.
Fijne dag verder.


6 opmerkingen:

  1. Een leuke mannenkaart. Leuk initiatief om een eigen blog te maken. Kom zeker vaker kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Carla dat je een blog begonnen bent, welkom in blogland. Ik ben je gaan volgen :). Mooie stoere mannen kaart!
    Liefs xx Anita

    BeantwoordenVerwijderen